BPP Education Group ogłasza przejęcie Digital Marketing Institute
DMI zostało założone w 2009 roku w Dublinie i stało się światowym liderem w szkoleniach i certyfikacji Digital Marketing. W ramach swojego portfolio szkoleń z marketingu cyfrowego, od krótkich kursów po programy na poziomie magisterskim, certyfikowało ponad 55 000 osób na całym świecie. Wysokiej jakości certyfikaty DMI są uznawane na całym świecie i współdziałają z globalnymi organizacjami zawodowymi zajmującymi się marketingiem, w tym z American Marketing Association i Australian Marketing Institute. DMI współpracuje również z Neil Patel Digital, globalnym liderem w dziedzinie marketingu efektywnościowego.
BPP uważa, że to partnerstwo zapewni cenne możliwości wzrostu dla obu podmiotów i stworzy synergie przychodowe wspierające realizację strategii każdego z nich.
Wsparcie i zaangażowanie BPP pozwoli DMI na przyspieszenie trajektorii rozwoju, przy jednoczesnym dalszym inwestowaniu w jakość, doświadczenie klienta i poszerzanie oferty, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie klientów na specjalistyczne szkolenia z zakresu marketingu cyfrowego.
Po dokonaniu transakcji DMI będzie nadal funkcjonować jako niezależna firma pod kierownictwem i zarządem dotychczasowych zespołów, a jej siedziba pozostanie w Irlandii. BPP będzie współpracować z DMI w celu wymiany najlepszych praktyk i rozszerzenia możliwości dostępnych dla nich jako członka BPP Education Group.
Po przejęciu przez BPP firm Estio Training i Firebrand Training, przejęcie DMI ułatwi BPP skupienie się na dostarczaniu szerszego portfolio programów, aby zapewnić większej liczbie studentów i klientów dostęp do wiodącej oferty kursów zawodowych i praktyk. Wiąże się to z przyszłą strategią rozwoju BPP, która przy wsparciu sponsora TDR Capital, dąży do rozszerzenia swojego portfolio i zasięgu geograficznego poprzez strategiczne przejęcie odpowiednich firm edukacyjnych.
Graham Gaddes, dyrektor generalny BPP, skomentował: "Przejęcie Digital Marketing Institute wprowadza nowy pion programów do portfolio BPP. Obserwujemy stale rosnące zapotrzebowanie ze strony naszych klientów, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego. Przejęcie DMI umożliwi im dostęp do wiodących na rynku certyfikowanych programów, jednocześnie pozwalając Grupie BPP Education na ekspansję w nowych rejonach geograficznych i na nowych rynkach. Bardzo doświadczony zespół DMI świetnie pasuje kulturowo do BPP i z niecierpliwością czekamy na przyjęcie go do Grupy BPP Education."
Ken Fitzpatrick, CEO Digital Marketing Institute, skomentował - "Jesteśmy zachwyceni, że jesteśmy częścią BPP Education Group, ponieważ DMI rozpoczyna kolejny rozdział wzrostu i sukcesu. BPP jest liderem w branży edukacyjnej i cieszymy się, że możemy dzielić się naszą pasją do nauki i dostarczać najwyższej jakości doświadczenia edukacyjne dla naszych studentów, aby stymulować ich potencjał i wyposażyć pracowników w kompetencje przyszłości."
Spectrum Equity, wiodąca firma typu growth equity, była wcześniejszym inwestorem w Digital Marketing Institute. Houlihan Lokey był doradcą przy transakcji w imieniu BPP/TDR Capital, Raymond James był doradcą Digital Marketing Institute.
Uwagi:
Grupa BPP Education zapewnia edukację i szkolenia w zakresie prawa, biznesu, finansów, księgowości, bankowości, technologii, psychologii i pielęgniarstwa zarówno poprzez współpracę z firmami, jak i bezpośrednio dla konsumentów w zakresie przygotowania do certyfikacji, studiów, praktyk i rozwoju zawodowego. Założona ponad 45 lat temu dostarcza edukację tak, aby była jak najbardziej aktualna, istotna i innowacyjna.
Digital Marketing Institute, jako światowy lider w certyfikacji marketingu cyfrowego, wspiera rozwój umiejętności marketingu cyfrowego osób i zespołów na całym świecie. Założony w Irlandii, DMI ma ponad 230 000 członków i współpracuje z uniwersytetami i dostawcami szkoleń w ponad 100 krajach, aby zapewnić specjalistom ds. marketingu umiejętności, pewność siebie i wiedzę branżową, aby mogli skutecznie wprowadzać zmiany i wywierać pozytywny wpływ w stale zmieniającym się świecie cyfrowym.