Rezygnacja i reklamacje
Poniższe informacje o rezygnacji z zamówienia i składania reklamacji są wyciągiem z Warunków ogólnych BPP. Należy pamiętać, że wiążące informacje zawsze znajdują się w pełnym regulaminie.
Rezygnacja z zamówienia na szkolenie
- Z zamówionego szkolenia możesz zrezygnować w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy na odległość, tj. wysłania do nas formularza zgłoszeniowego, pod warunkiem, że korzystanie ze szkolenia się nie rozpoczęło. Zalogowanie się na platformę HUB po udostępnieniu szkolenia na indywidualnym koncie studenta rozumiane jest jako rozpoczęcie świadczenia usługi szkoleniowej.
- Aby wyrazić chęć rezygnacji z zamówienia wypełnij i odeślij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz dostępny tutaj). Rezygnacja zostanie rozpatrzona najszybciej, jeśli oświadczenie zostanie wysłane do nas mailem, ale istnieje też możliwość wysłania jej pocztą.
- Jeśli integralną częścią zamówionego szkolenia są podręczniki masz obowiązek zwrócić je w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Po otrzymaniu oświadczenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu podręczników.
- Zwrot kosztów anulowanego szkolenia nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrócenia podręczników (jeśli były integralną częścią szkolenia). Środki zostaną zwrócone na numer rachunku bankowego wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Rezygnacja z zamówienia na książki
- Z zamówienia na książki możesz zrezygnować w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
- Aby zrezygnować z zamówienia wypełnij i odeślij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz dostępny tutaj). Rezygnacja zostanie rozpatrzona najszybciej, jeśli oświadczenie zostanie wysłane do nas mailem, ale istnieje też możliwość wysłania jej pocztą.
- Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz dwie możliwości: odsyłasz podręczniki na swój koszt lub wysyłamy do Ciebie naszego kuriera, aby odebrał przesyłkę z podręcznikami i dostarczył je do nas.
- Zwrot kosztów zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas podręczników. Warunkiem zwrotu kosztów jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie. Środki zostaną zwrócone na numer rachunku bankowego wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku eBooków rezygnacja z zamówienia jest możliwa tylko pod warunkiem, że eBooki nie zostały aktywowane. Aktywacja eBooków jest jednoznaczna z realizacją usługi i nie ma już wówczas możliwości odstąpienia od umowy.
Reklamacje
- W każdym momencie masz prawo złożyć reklamację na świadczone przez nas usługi lub zamówione produkty.
- Reklamację należy zgłaszać pisemnie na dedykowanym formularzu reklamacji, który znajduje się tutaj. Reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej, jeśli oświadczenie zostanie wysłane do nas mailem, ale istnieje też możliwość wysłania jej pocztą.
- Po złożeniu reklamacji mamy 14 dni na jej rozpatrzenie i przekazanie Ci naszej decyzji.