Partnerstwo finansowe - pakiet 10 modułów szkoleniowych
Co to jest Pigułka Wiedzy?
Pigułki Wiedzy to krótkie moduły szkoleniowe przygotowane przez naszych doświadczonych trenerów i dostarczane w całości w formie online. Można je odtwarzać w dowolnym momencie, tyle razy, ile chcesz.
Pigułki Wiedzy to doskonały sposób na zbieranie punktów CPD, które wymagane są przez profesjonalne stowarzyszenia takie jak ACCA czy CIMA. Każda godzina naszego szkolenia to 1 punkt CPD, który potwierdzamy certyfikatem generowanym po zaliczeniu szkolenia.
O pakiecie
Pakiet Partnerstwo finansowe składa się z 10 modułów i w sumie trwa 12,5 godziny.
Moduły szkoleniowe dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 12 miesięcy od ich aktywacji na indywidualnym koncie na platformie online.
Moduły zawarte w pakiecie:
- Przewodnik Lidera – jak opanować wywieranie wpływu (1h)
- Wartość dodana finansów (1h)
- Umiejętności handlowe dla finansistów (1,5h)
- Wdrażanie strategii (1,5h)
- Mistrzostwo w negocjacjach (1h)
- Tworzenie i prezentowanie informacji finansowych z odpowiednim efektem (2h)
- Mądrzejsze myślenie, mądrzejsza praca (1h)
- Strategiczne miary wydajności (1h)
- Księgowy jako strategiczny autorytet i doradca - rola partnera biznesowego (1,5h)
- Wkład księgowości w plan strategiczny (1h)
Opis modułów zawartych w pakiecie szkoleniowym
Przewodnik Lidera – jak opanować wywieranie wpływu
Specjaliści są dziś zmuszeni do wykazania się umiejętnościami i elastycznością w wywieraniu wpływu na innych, niezależnie od zajmowanego stanowiska. W miarę jak organizacje stają się mniej formalne w swoich strukturach, a bardziej płaskie i elastyczne w swoich systemach zarządzania, istnieje jeszcze większa potrzeba, aby specjaliści finansowi mieli zdolność wpływania na innych ludzi.
Podczas tego godzinnego kursu zdobędziesz cenny wgląd w swoje mocne strony, a także obszary wymagające rozwinięcia, aby stać się doskonałym przywódcą. Tworząc większą świadomość swoich zalet i umiejętności wymaganych do skutecznego wywierania wpływu, uczestnicy mogą rozwinąć charyzmę, skupienie i elastyczność interpersonalną wymaganą od wielkich autorytetów.
Wartość dodana finansów
Zarządzając firmą, liderzy kierują się różnymi strategiami i celami przy podejmowaniu decyzji. Funkcja finansowa jest często postrzegana jako kluczowy zarządca i strażnik wartości finansowej dla inwestorów i będzie nadal napędzać dostarczanie wartości całej firmie.
Ten kurs pozwoli Ci zrozumieć, w jaki sposób mierzona jest wartość finansowa; w jaki sposób wartość finansowa jest generowana z inicjatyw strategicznych, zarządzania wydatkami cenowymi; oraz w jaki sposób zespół finansowy może przyczynić się do budowania wartości całej organizacji.
Umiejętności handlowe dla finansistów
Kurs powstał w odpowiedzi na potrzeby organizacji, aby funkcja finansowa, a w szczególności księgowi, miała znacznie szersze zrozumienie potrzeb pionu zarządzania operacyjnego. Zyskuje to znacząco na znaczeniu, ponieważ organizacje zmierzają w kierunku partnerstwa biznesowego w zakresie finansów. Kurs koncentruje się na skuteczniejszej komunikacji, rozpoznawaniu naszych cech osobowości i tego, jak jesteśmy postrzegani przez innych oraz na tym, jak uzyskać większy wpływ poprzez wzajemne zrozumienie związku między wynikami finansowymi a tworzeniem wartości dla organizacji.
Wdrażanie strategii
Dowody empiryczne sugerują, że w przypadku wielu organizacji strategie często nie przynoszą pożądanych rezultatów. Wiele z tego można przypisać niewłaściwemu wdrażaniu inicjatyw strategicznych. Na tym kursie dowiesz się, jak to robić dobrze.
Mistrzostwo w negocjacjach
Negocjacje leżą u podstaw wielu interakcji zawodowych i biznesowych, zarówno z klientami, wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi, dostawcami, współpracownikami, a nawet innymi interesariuszami. Kluczem do zyskownych i trwałych relacji biznesowych jest zdolność do osiągania rozwiązań korzystnych dla wszystkich stron.
W nowej sytuacji gospodarczej potrzeba uzyskania jak najlepszej oferty jest bardziej nagląca niż kiedykolwiek. Bardziej niż kiedykolwiek kultura negocjacji musi się rozprzestrzeniać w całej organizacji, prowadząc do stałej redukcji kosztów i poprawy wydajności.
Sytuacje negocjacyjne często wykraczają poza proste scenariusze jeden na jeden. Co się dzieje, jeśli negocjujesz w imieniu kogoś innego? Albo w imieniu kontrahenta? Co się stanie, jeśli zaangażowanych jest kilka stron, z których wszystkie mają konkurencyjne programy?
Ten kurs wykorzystuje najnowsze osiągnięcia Harvard Business School, aby osiągnąć zrównoważone umowy, które zadowolą wszystkie strony przy stole, wykorzystując potężne narzędzia do radzenia sobie z najbardziej złożonymi negocjacjami wielostronnymi.
Tworzenie i prezentowanie informacji finansowych z odpowiednim efektem
Ten kurs jest poświęcony temu, w jaki sposób menedżerowie niefinansowi mogą prezentować informacje finansowe z wiarygodnością i polotem. Dla osób, dla których liczby są trudne, prezentowanie informacji finansowych może być zniechęcające. Szkolenie pomoże Ci się upewnić, że Twój punkt widzenia jest jasny, aby umożliwić podejmowanie świadomych decyzji na podstawie przedstawionych danych.
Mądrzejsze myślenie, mądrzejsza praca
Dla księgowych i menedżerów, którzy chcą wiedzieć, jak korzystać z obu połówek mózgu, aby uzyskać więcej, myśleć zarówno logicznie, jak i strategicznie, i być o krok przed kolegami.
Strategiczne miary wydajności
W obecnym klimacie gospodarczym poleganie na rynkach w celu określenia prawdziwej wartości organizacji poprzez metrykę rynkowej wartości dodanej (MVA) zostało zakwestionowane. Coraz więcej organizacji twierdzi, że prawdziwą wartością organizacji jest jej zdolność do generowania gotówki dla inwestorów. W związku z tym argumentuje się, że organizacja, która chce zmaksymalizować bogactwo inwestorów, powinna przyjąć zasady analizy wartości dla akcjonariuszy (SVA) i uczynić menedżerów odpowiedzialnymi za podejmowane przez nich decyzje oraz wpływ, jaki ma to na wartość firmy. Są one posunięte o krok dalej, gdy rozważa się, czy tradycyjne koncepcje rachunkowości zarządczej dotyczące kosztów zachęcają menedżerów do podejmowania krótkoterminowych decyzji. Teoria ekonomicznej wartości dodanej (EVA) twierdzi, że niektóre koszty powinny być postrzegane jako inwestycje, a wyniki odpowiednio mierzone. Te wszystkie tematy zostaną poruszone w tym module.
Księgowy jako strategiczny autorytet i doradca - rola partnera biznesowego
Nie ma wątpliwości, że niektórzy ludzie urodzili się z wysokim poziomem inteligencji emocjonalnej, podczas gdy inni muszą ciężko pracować, aby ją rozwinąć. Dobrą wiadomością jest to, że podczas gdy IQ ma tendencję do zmniejszania się wraz z wiekiem, inteligencja emocjonalna (EQ) może być rozwijana. Ten kurs ma na celu dostarczenie pewnych narzędzi i umiejętności, które można wykorzystać i rozwinąć, aby pomóc finansistom w budowaniu relacji z ich odpowiednikami w biznesie - a tym samym spełnić coraz trudniejszą rolę finansowego partnera biznesowego.
Wkład księgowości w plan strategiczny
W miarę jak księgowi coraz bardziej odrywają się od stereotypowego postrzegania ich jako "szarych ludzi w szarych garniturach", coraz ważniejsze staje się zapewnienie, że dzisiejszy księgowy integruje się z biznesem, czyniąc go nieocenioną częścią procesu opracowywania strategii. Kurs zgłębia ten temat i pozwala zrozumieć argumenty potwierdzające tą tezę.
Dodatkowe informacje
Nasza baza modułów szkoleniowych obejmuje ponad 180 tematów. Moduły w pakiecie Partnerstwo finansowe zostały starannie wyselekcjonowane z tej bazy przez naszych ekspertów, aby zapewnić kompleksową wiedzę z tego obszaru.
Masz jednak możliwość skomponowania własnego pakietu modułów szkoleniowych. Wystarczy zamówić Pakiet 5, 10 lub 20 modułów szkoleniowych i w formularzu zamówień zaznaczyć moduły, do których chcesz mieć dostęp.