Umiejętności interpersonalne - pakiet 12 kursów PD online

Pakiet „Umiejętności interpersonalne” to kompleksowa oferta składająca się z 12 modułów online. Szkolenia są dostępne 24/7 przez 12 miesięcy, co pozwala na elastyczne dopasowanie nauki do własnego harmonogramu. Moduły obejmują kluczowe umiejętności, takie jak asertywność, inteligencję emocjonalną, efektywne negocjacje oraz zarządzanie stresem i czasem, co pozwala na wszechstronny rozwój kompetencji interpersonalnych. Dzięki tej różnorodnej ofercie uczestnicy mogą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach, co przekłada się na zwiększenie efektywności zawodowej i osobistej.

Co to jest PD Online?

Online Professional Development (PD online) to krótkie moduły szkoleniowe przygotowane przez naszych doświadczonych trenerów i dostarczane w całości w formie online. Można je odtwarzać w dowolnym momencie, tyle razy, ile chcesz.

Szkolenia PD online to doskonały sposób na zbieranie punktów CPD, które wymagane są przez profesjonalne stowarzyszenia takie jak ACCA czy CIMA. Każda godzina naszego szkolenia to 1 punkt CPD, który potwierdzamy certyfikatem generowanym po zaliczeniu szkolenia.

O pakiecie

Pakiet Umiejętności interpersonalne składa się z 12 modułów i w sumie trwa 13 godzin.

Szkolenia dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 12 miesięcy od ich aktywacji na indywidualnym koncie na platformie online.

Moduły zawarte w pakiecie:

  • Asertywność (1h)
  • Zwiększ swoją inteligencję emocjonalną, przyspiesz swoją karierę (1h)
  • Umiejętności handlowe dla finansistów (1,5h)
  • Umiejętności komunikacyjne – wprowadzenie (1h)
  • Umiejętność skutecznego pisania tekstów biznesowych (1h)
  • Radzenie sobie z trudnymi rozmowami (1h)
  • Mistrzostwo w negocjacjach (1h)
  • Umiejętność prezentacji (1,5h)
  • Mądrzejsze myślenie, mądrzejsza praca (1h)
  • Szybkie czytanie w 10 prostych krokach (1h)
  • Zarządzanie stresem – wprowadzenie (1h)
  • Zarządzanie czasem dla profesjonalistów (1h)
Termin szkolenia Dostęp do szkolenia 24/7 przez 12 miesięcy
Długość szkolenia 13h
Cena standardowa szkolenia dla 1 osoby 800 zł netto
Format szkolenia Online [do samodzielnego odtworzenia]
Język szkolenia angielski

Pobierz pełną ofertę tego pakietu szkoleniowego

Przejdź na stronę z formularzami zgłoszeniowymi, żeby zamówić ten pakiet

Zamów

Opis modułów zawartych w pakiecie szkoleniowym

Asertywność

Wyobraź sobie, że jesteś w stanie śmiało wyrazić swoją opinię, stanąć w swojej obronie, powiedzieć "nie", kiedy trzeba i powiedzieć to, co masz na myśli. O ile bardziej efektywny i skuteczny byś był? O ile łatwiejsze byłoby twoje życie? Stawanie się bardziej asertywnym może być niezwykle korzystne dla każdego i może sprawić, że poczujesz się bardziej pewny siebie, zwiększysz swoją samoocenę, zwiększysz swoją zdolność radzenia sobie z trudnymi ludźmi i stresującymi sytuacjami, a także sprawisz, że będziesz szczęśliwszy, zdrowszy i bardziej profesjonalny.

Zwiększ swoją inteligencję emocjonalną, przyspiesz swoją karierę

Inteligencja emocjonalna (EI) jest obecnie uznawana za równie ważną jak IQ. Zrozumienie, czym jest EI i wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w miejscu pracy może odegrać dużą rolę w sukcesie zawodowym. Ten kurs bada różne aspekty inteligencji emocjonalnej i wyjaśnia, w jaki sposób można ją zastosować w konkretnych okolicznościach.

Umiejętności handlowe dla finansistów

Kurs powstał w odpowiedzi na potrzeby organizacji, aby funkcja finansowa, a w szczególności księgowi, miała znacznie szersze zrozumienie potrzeb pionu zarządzania operacyjnego. Zyskuje to znacząco na znaczeniu, ponieważ organizacje zmierzają w kierunku partnerstwa biznesowego w zakresie finansów. Kurs koncentruje się na skuteczniejszej komunikacji, rozpoznawaniu naszych cech osobowości i tego, jak jesteśmy postrzegani przez innych oraz na tym, jak uzyskać większy wpływ poprzez wzajemne zrozumienie związku między wynikami finansowymi a tworzeniem wartości dla organizacji.

Umiejętności komunikacyjne – wprowadzenie

Ten kurs pomoże ci zrozumieć znaczenie dobrej komunikacji. Dobra komunikacja pozwala prezentować swoje pomysły i myśli w sposób, który jest angażujący i przekonujący. Pomoże ci poprawić umiejętność zadawania pytań, słuchania, nawiązywania relacji, coachingu i mentoringu oraz omówi, co możesz zrobić, aby czuć się pewniej w sytuacjach konfliktowych. Ten kurs jest obowiązkowy dla każdego profesjonalisty i nawet najlepszym dostarczy przydatnych wskazówek i porad, które pomogą jeszcze bardziej poprawić umiejętności komunikacyjne.

Umiejętność skutecznego pisania tekstów biznesowych

Ostatnie badania sugerują, że około 90% wszystkich newsletterów i materiałów promocyjnych trafia prosto do kosza. Jest to oczywiście strata czasu i zasobów, więc warto używać języka i prezentacji, aby przyciągnąć uwagę czytelnika i sprawić, by chciał przeczytać to, co napisałeś.

Te same zasady mają zastosowanie do pisania zwięzłych raportów biznesowych i propozycji. Oprócz pomocy w sprzedaży firmy, ten kurs pomoże ci pisać jasne listy doradcze i notatki.

Radzenie sobie z trudnymi rozmowami

Każdy z nas czasami czuje niechęć do przekazywania złych wiadomości lub poruszania drażliwych lub spornych kwestii z innymi. Jednak czy to w życiu osobistym, czy zawodowym, w ciągu naszego życia będziemy musieli przeprowadzić wiele takich rozmów. Umiejętność prowadzenia ich w sposób uczciwy i zrównoważony jest nieocenioną i wyjątkowo ważną umiejętnością. Nasz kurs ma na celu dostarczenie Ci narzędzi, które pozwolą ci podejść do takich rozmów z większą pewnością siebie i być w stanie zaplanować i przeprowadzić je w taki sposób, aby relacje zostały zachowane, a tam, gdzie to możliwe, znaleziono wzajemnie akceptowalną drogę naprzód.

Mistrzostwo w negocjacjach

Negocjacje leżą u podstaw wielu interakcji zawodowych i biznesowych, zarówno z klientami, wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi, dostawcami, współpracownikami, a nawet innymi interesariuszami. Kluczem do zyskownych i trwałych relacji biznesowych jest zdolność do osiągania rozwiązań korzystnych dla wszystkich stron.

W nowej sytuacji gospodarczej potrzeba uzyskania jak najlepszej oferty jest bardziej nagląca niż kiedykolwiek. Bardziej niż kiedykolwiek kultura negocjacji musi rozprzestrzeniać się i pogłębiać w całej organizacji, prowadząc do stałej redukcji kosztów i poprawy wydajności.

Sytuacje negocjacyjne często wykraczają poza proste scenariusze jeden na jeden. Co się dzieje, jeśli negocjujesz w imieniu kogoś innego? Albo w imieniu kontrahenta? Co się stanie, jeśli zaangażowanych jest kilka stron, z których wszystkie mają konkurencyjne programy?

Ten kurs wykorzystuje najnowsze osiągnięcia Harvard Business School, aby osiągnąć zrównoważone wynegocjowane umowy, które zadowolą wszystkie strony przy stole, wykorzystując potężne narzędzia do radzenia sobie z najbardziej złożonymi negocjacjami wielostronnymi.

Umiejętność prezentacji

Czy czujesz się onieśmielony na myśl o prowadzeniu prezentacji? Jesteś zdezorientowany, jak zacząć przygotowywać prezentację, nie mówiąc już o jej wygłoszeniu? Czy chciałbyś móc stworzyć i zaprezentować elegancką, przekonującą i wpływową wiadomość łatwo i pozornie bez wysiłku? Jeśli odpowiedź na jedno lub więcej z tych pytań jest twierdząca, to ten wysoce praktyczny i skoncentrowany na wynikach kurs jest dla Ciebie i zwiększy Twoją pewność siebie i umiejętności.

Mądrzejsze myślenie, mądrzejsza praca

Dla księgowych i menedżerów, którzy chcą wiedzieć, jak korzystać z obu połówek mózgu, aby uzyskać więcej, myśleć zarówno logicznie, jak i strategicznie, i być o krok przed kolegami.

Szybkie czytanie w 10 prostych krokach

Wychodząc od tematu fizjologii i procesu czytania, ten kurs zawiera 10 prostych kroków/technik, które mogą być stosowane oddzielnie lub w połączeniu ze sobą, aby pomóc Ci poprawić szybkość czytania ze zrozumieniem.

Zarządzanie stresem – wprowadzenie

Ten kurs pomoże Ci zidentyfikować najczęstsze oznaki i objawy stresu, a następnie przejść przez kroki i techniki pomagające zarządzać jego poziomem. Jako wprowadzenie do zarządzania stresem, kurs będzie działał jak fundament, na którym można budować, a wdrożenie przedstawionych środków, choć będzie wymagało czasu i wysiłku, to skutecznie pomoże ci regulować stres i jego wpływ a Twoje życie.

Zarządzanie czasem dla profesjonalistów

Wydaje się, że jesteśmy coraz bardziej zajęci, a wymaga się od nas coraz więcej, w coraz krótszym czasie. Ten praktyczny kurs pokaże, jak pracować bardziej efektywnie i wydajnie, abyśmy mogli wykonać więcej pracy w krótszym czasie. Nie tylko poprawi to produktywność, ale także pomoże osiągnąć mniej stresujący i przyjemniejszy sposób działania, zarówno w organizacji, jak i poza nią.

Dodatkowe informacje

Nasza baza szkoleń PD Online obejmuje ponad 180 tematów. Szkolenia w pakiecie szkoleniowym Umiejętności interpersonalne  zostały starannie wyselekcjonowane z tej bazy przez naszych ekspertów, aby zapewnić kompleksową wiedzę z tego obszaru.

Masz jednak możliwość skomponowania własnego pakietu szkoleniowego. Wystarczy zamówić Pakiet 5, 10 lub 20 szkoleń PD Online i w formularzu zamówień zaznaczyć szkolenia, do których chcesz mieć dostęp.

Zobacz także

Umiejętności przywódcze - pakiet 10 kursów PD online

Sprawdź szczegóły

Pakiet 5, 10 lub 20 kursów PD online

Sprawdź szczegóły

Partnerstwo finansowe - pakiet 10 kursów PD online

Sprawdź szczegóły